Enkele tijd terug maakten we kennis met 3 nieuwe spelletjes. Altijd leuk zo'n gezelschapsspel!!
Paardjesspel of mens-erger-je-niet vonden jullie heel leuk en deden jullie helemaal alleen.
"Ga voor 20" en "Inspecteur Haas" waren nieuw. Zalige opdrachten met heel veel lach momenten!! Misschien ook eens voor thuis??

























































