Nieuwe gezelschapsspelletjes

 

Enkele tijd terug maakten we kennis met 3 nieuwe spelletjes. Altijd leuk zo'n gezelschapsspel!!

Paardjesspel of mens-erger-je-niet vonden jullie heel leuk en deden jullie helemaal alleen.

"Ga voor 20" en "Inspecteur Haas" waren nieuw. Zalige opdrachten met heel veel lach momenten!! Misschien ook eens voor thuis??
















Waterspelletjes

 

Vrijdag waren er waterspelletjes. De hitte in de zolderklas liet ons dat wel toe! Samen met de klas van juf Hilde en juf Charis maakten we er een leuke, verfrissende namiddag van. 

Van natte sponsen met de voeten doorgeven, elkaars waterfles omver gooien of schoppen, bekertjes water op het hoofd overbrengen tot een liefdevol watergevecht... Dolle pret!!


























Laatste keer ezeltjes

 

                                  


Vorige week gingen we voor de laatste keer van het schooljaar naar de ezeltjes.

Iedereen mocht kiezen wat hij/zij wou doen. Er werd veel gechild in de hangmatten en ligtrampoline, maar er werd ook een beetje gewerkt. 

Maar vooral werd er veel geknuffeld met onze dikke vrienden: Emiel - Ijor - Dré en Mira.