Vrijdag waren er waterspelletjes. De hitte in de zolderklas liet ons dat wel toe! Samen met de klas van juf Hilde en juf Charis maakten we er een leuke, verfrissende namiddag van.
Van natte sponsen met de voeten doorgeven, elkaars waterfles omver gooien of schoppen, bekertjes water op het hoofd overbrengen tot een liefdevol watergevecht... Dolle pret!!



















