Vorige week gingen we voor de laatste keer van het schooljaar naar de ezeltjes.
Iedereen mocht kiezen wat hij/zij wou doen. Er werd veel gechild in de hangmatten en ligtrampoline, maar er werd ook een beetje gewerkt.
Maar vooral werd er veel geknuffeld met onze dikke vrienden: Emiel - Ijor - Dré en Mira.

























